Jak nakupovat

  1. Vyberte zboží z katalogu, kliknutím na tlačítko Přidat do košíku jej ihned vložíte do nákupního košíku, kliknutím na název nebo obrázek zboží přejdete na detailní zobrazení vybraného produktu. Zde můžete změnit množství a produkt Přidat do košíku. Můžete dále pokračovat v nákupu.

  2. Pokud chcete zboží objednat, přejděte na obsah košíku (vpravo nahoře). Po zobrazení obsahu košíku zkontrolujte vložené zboží. Můžete upravit požadované množství, případně nevyhovující položky smazat. Opět se můžete vrátit k nakupování (vlevo dole) nebo přejít k dalšímu kroku objednávky.

  3. Pokud nejste přihlášeni, přihlašte se do systému zadáním uživatelského e-mailu a vámi vytvořeného hesla. Pokud jste nový zákazník, můžete se zaregistrovat v registračním formuláři. Po úspěšném přihlášení přejděte znovu na obsah košíku. Nákup u nás ale můžete dokončit i bez registrace, v tomto případě zadejte potřebné údaje do formuláře na stránce POKLADNA.

  4. Zkontrolujte vaši adresu, v případě že se liší fakturační a doručovací adresa, proveďte úpravy. Ke správě vašich adres se dostanete pomocí odkazů Fakturační adresa a Doručovací adresa na stránce MŮJ ÚČET .

  5. Vyberte způsob odběru zboží. Zboží menší velikosti (doplňky, taburety atd.) doručíme prostřednictvím společnosti Zásilkovna, sedací vaky a jiné rozměrné pro vás přepraví firma Top Trans. Doprava do 20 km od Brna je zdarma. Zboží zasíláme také zákazníkům na Slovensko.

  6. Zvolte způsob platby. Při doručení spediční službou na dodací adresu je možné zaplatit při převzetí a to hotově nebo kartou. V případě, že jste využili možnosti dopravy zdarma po Brně a blízkém okolí, můžete zaplatit kartou. Hotovost nepřijímáme. V případě platby bankovním převodem na náš účet u Fio banky číslo: 2301580984/2010, IBAN: CZ4820100000002301580984, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX, je zboží odesláno po připsání platby, obvykle následující pracovní den.

  7. Dokončete objednávku. Obratem bude na váš e-mail odeslána informace o jejím přijetí i s podklady k platbě.